עורך דין תאונות עבודה

כולנו עובדים בצורה כזאת או אחרת במקצועות שונים. תאונות עבודה הן מצב אפשרי וקיים עבור כולנו ועל כן חשוב לדעת כי בעת צרה שכזאת יש מיד ליצור קשר עם עורך דין תאונות עבודה.

כל מי שעובד כשכיר או עצמאי בכל עבודה שהיא מודע לכך כי הוא עלול להיפגע או להיפצע במקום העבודה, בדרכו אליו או בביצוע פעילות כלשהי בשם העבודה היכן שהוא.

בכל אחד מהמיקרים הללו באם התרחשה תאונה כלשהי וניגרמה פגיעה או פציעה מכל סוג שהוא, יש מי דליצור קשר עם עורך דין תאונות עבודה על מנת לקבל את כל המגיע לכם מחברות הביטוח, מהמעסיק ומביטוח לאומי.
מהי תאונת עבודה ?

תאונת עבודה בהגדרתה היא כל תאונה הניגרמת לעובד בזמן עבודתו, אם בשטח העסק בו הוא עובד או בדרכו אליו וממנו או מטעמו אם בשליחות, קורס, השתלמות וכדומה.

דוגמאות לתאונות עבודה:

מחלת מקצוע – מחלה המצטברת עם השנים – למשל בעיות שמיעה עכב עבודה בסביבה רועשת ביותר.
נפילות – נפילה מגובה, נפילה לבור או נפילה עכב מגע עם חפץ כלשהו הן התאונות השכיחות ביותר.
תאונת דרכים – פגיעה על ידי רכב אחר או בין כלי רכב במסגרת העבודה הן תאונות עבודה שכיחות.
מה עושים במיקרה לש תאונת עבודה?

כאשר עוברים תאונת עבודה יש לבצע מספר פעולות בסיסיות מההתחלה:
  • דיווח למעסיק על תאונת העבודה גם אם לא במסגרת שטח מקום העבודה.
  • פניה לטיפול רפואי מתאים וציון כיח מדובר בתאונת עבודה.
  • רישום עדים לתאונה אם היו כאלו למיקרה צורך עתידי.
  • במידת הצורך והרצון פניה לעורך דין תאונות עבודה.

כיצד בוחרים עורך דין תאונות עבודה ?

כאשר מתרחשת לה תאונת עבודה יש צורך מיידי בשכירת שירותי עורך דין תאונות עבודה לשם ייצוג שלכם מול הגופים השונים הרלוונטיים למיקרה.

עורך דין תאונות עבודה מייצג במרבית המיקרים מול חברות הביטוח של הניפגע או מול ביטוח לאומי. לעתים הייצוג אורך שנים ונידרשות הוכחות רבות לכך שישנה פגיעה ביכולת העבודה ו\או כי התאונה אכן אירעה במסגרת העבודה או עכב העבודה.

כאשר בוחרים עורך דין לייצוג במיקרה של תאונות עבודה חשוב לבדוק כי הוא מנוסה בתחום בכלל וכי הוא בעל ניסיון במיקרה דומה לשלכם בפרט. ניסיון הוא מרכיב חשוב בתביעות בנושא של תאונות עבודה שכן מרבית התיקים בהן סבוכים ודורשים תשומת לב לפרטים קטנים כמו גם מעבר בבדיקות רפואיות שונות וועדות שונות.